Z učnimi gradivi do kakovostnega znanja
- Objavljeno
- 2011
- Avtor(ji)
- Damijan Štefanc, Jasna Mažgon, Danuša Škapin
- Področje
- oklicno in strokovno izobraževanje, nastajanje učnih gradiv, splošno
- Uporaba
- za avtorje učnih gradiv ter širšo strokovno javnost na pdoročju izobraževanja
- Ključne besede
- učbenik, učna gradiva, kakovost, učila, ponazorila, učni mediji
Opis: Avtorji bralca v prvem delu popeljejo skozi temeljne teoretične koncepte, povezane z učnimi gradivi, in pojasnijo ključno terminologijo s tega področja: konceptualno in terminološko vzpostavijo distinkcije med učili, onazorili, gradivi in učnimi sredstvi, opišejo pa tudi poglavitne dejavnike izbire učnih gradiv za izvajanje pouka in učenje. V empiričnem delu monografija prinaša nekatere izjemno relevantne ugotovitve glede pogostosti uporabe učnih gradiv pri pouku in pri domačem učenju, glede ocen uporabnosti učnih gradiv, pa tudi glede njihove vsebinske in didaktične kakovosti.