Z učnimi gradivi do kakovostnega znanja

Izdano
2011
Avtor(ji)
Damijan Štefanc, Jasna Mažgon, Danuša Škapin
Področje
oklicno in strokovno izobraževanje, nastajanje učnih gradiv, splošno
Uporaba
za avtorje učnih gradiv ter širšo strokovno javnost na pdoročju izobraževanja
Ključne besede
učbenik, učna gradiva, kakovost, učila, ponazorila, učni mediji

Opis: Avtorji bralca v prvem delu popeljejo skozi temeljne teoretične koncepte, povezane z učnimi gradivi, in pojasnijo ključno terminologijo s tega področja: konceptualno in terminološko vzpostavijo distinkcije med učili, onazorili, gradivi in učnimi sredstvi, opišejo pa tudi poglavitne dejavnike izbire učnih gradiv za izvajanje pouka in učenje. V empiričnem delu monografija prinaša nekatere izjemno relevantne ugotovitve glede pogostosti uporabe učnih gradiv pri pouku in pri domačem učenju, glede ocen uporabnosti učnih gradiv, pa tudi glede njihove vsebinske in didaktične kakovosti.

Dostopnost spletišča   Ctrl + U

  • Navigacija
    s tipkovnico

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktni obrazec
  • Ctrl+Alt+N Prikaže prijavni obrazec za novice
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje