Kakovost PSI
CPI je osrednja razvojna nacionalna inštitucija, ki skrbi za razvoj kakovosti poklicno-strokovnega izobraževanja v Sloveniji.
Sestavni del razvoja kakovosti so:
- evalvacije, spremljave in raziskave obstoječega stanja
- dokumentiranje ugotovitev v obliki poročil
- priprava usmerjevalnih gradiv za poklicno-strokovne šole
- nacionalni in mednarodni razvojni projekti
- vključenost v nacionalne in evropske mreže sorodnih inštitucij
- sodelovanje pri razvoju skupnega evropskega okvira kakovosti poklicno-strokovnega izobraževanja in usposabljanja in njegovi implementaciji v nacionalni prostor
- sodelovanje pri razvoju in implementaciji nacionalnega okvira kakovosti vzgoje in izobraževanja
- vključevanje vseh zaposlenih CPI-ja v razvojne projekte
- razvoj kulture stalnega izboljševanja na ravni CPI-ja in v ponudbi storitev za izvajalce
- dialog in partnersko sodelovanje z raznovrstnimi deležniki
- priprava sugestij za nadaljnji razvoj sistema poklicno-strokovnega izobraževanja v Sloveniji glede na obstoječe stanje ter sodobne trende v Evropi in svetu.
Sledimo P-D-C-A krogu ugotavljanja, zagotavljanja in razvoja kakovosti, ki ga sestavljajo 4 zaporedne faze:
Trudimo se razvojna prizadevanja medsebojno povezati tako, da vsak naslednji ali vzporedni krog razvoja kakovosti parcialnih področij upošteva ugotovitve in izboljšave predhodnih.
Naša prizadevanja so usmerjena v podporo razvoju sistema, izvajalcev in posameznih strokovnih sodelavcev.
Namen našega delovanja je odgovarjati na spreminjajoče potrebe trga dela in posameznih (skupin) udeležencev izobraževalnega sistema in sistema NPK; razvijati kreativnost, inovativnost in podjeten način razmišljanja pri udeležencih; zagotoviti prepoznavnost nacionalnih poklicnih kvalifikacij v evropskem prostoru; zagotavljati privlačnost poklicno-strokovnega izobraževanja; zmanjševati brezposelnost; izboljševati celovito usposobljenost udeležencev in poskrbeti za vključenost ranljivih skupin. S prisotnostjo v evropskem prostoru izmenjujemo izkušnje z drugimi državami in v partnerskem sodelovanju skupaj z njimi gradimo nadaljnje razvojne korake na evropski ravni.
Z razvojem kakovosti se ukvarjamo vsi zaposleni CPI-ja.
Nacionalna referenčna točka EQAVET NRP v Sloveniji, ki je del CPI-ja, se ukvarja z razvojem modelov UZK ter njihovo implementacijo na raven sistema in na raven izvajalcev: www.eqavet-nrp-slo.si. O razvoju kakovosti posameznih podpodročij poklicno-strokovnega izobraževanja pa so informacije na voljo na preostalih zavihkih spletne strani.