Razmišljamo in delujemo trajnostno
Priročnik za vključevanje vsebin trajnostnega razvoja v izobraževanje

- Objavljeno
- 2010
- Avtor(ji)
- Andrej Klemenc, dr. Tatjana Resnik Planinc, dr. Mimi Urbanc, Helena Vičar Potočnik, Maja Blejec, Tomaž Dintinjana, Danuša Škapin
- Področje
- elektrotehnika in računalništvo, ekonomska, trgovska in upravno-administrativna dejavnost, frizerske storitve, geomehanika in rudarstvo, gostinstvo in turizem, gospodinjske storitve, gradbeništvo in geodezija, lesarstvo in tapetništvo, kemija, kmetijstvo, mehatronika, oblikovanje in fotografija, predšolska vzgoja, promet in zveze, steklarstvo in optika, strojništvo in metalurgija, tekstil in usnje, tiskarstvo in mediji, varovanje okolja, veterina, zdravstvo, farmacija in kozmetika, živilstvo, splošno
- Uporaba
- za učitelje in dijake v srednji šoli, uporaben pa je tudi na drugih stopnjah in v drugih oblikah izobraževanja
- Ključne besede
- trajnostni razvoj, trajnostnost, gospodarski razvoj, promet, razvoj mest in podeželja, kakovost bivanja, potrošništvo, prosti čas, zdrav življenjski slog, socialna vključenost in participacija, kulturne vrednote, biodiverziteta, naravni viri, naravne vrednote, energija, učinkovita raba energije, obnovljivi viri energije, onesnaževanje okolja, ravnanje z odpadki, podnebne spremembe
Priročnik je namenjen učitelju katerega koli predmeta/modula, ki želi vključiti vsebine trajnostnega razvoja v pouk. Pri tem lahko izbira tiste teme in delovne liste, ki se mu zdijo zanimivi in uporabni. Gradivo je namreč zastavljeno tako, da se ne uporablja kot celota od začetka do konca, ampak po delih – vsako temo posebej, vsak delovni list posebej.
Poglej gradivo