Izvedbeni kurukul sestavljajo dokumenti, v katerih šola vsebinsko, metodično-didaktično in organizacijsko operacionalizira nacionalni kurikul določenega izobraževalnega programa. Pri tem upošteva svojo razvojno strategijo ter identificirane potrebe dijakov in lokalnega okolja. Izvedbeni kurikul pripravi šola za celotno obdobje trajanja izobraževanja.
V tem se izvedbeni kurikul loči od letnega delovnega načrta, ki opredeljuje izpeljavo vzgojno-izobraževalnega dela na šoli za posamezno leto. Izvedbeni kurikul predstavlja vmesno raven načrtovanja, med kurikulom na nacionalni ravni ter načrtovanjem na ravni učitelja. Vodstvo šole ga pripravi skupaj z učitelji, ki poučujejo v posameznem izobraževalnem programu.
Temeljne sestavine izvedbenega kurikula so:
- razvojna strategija šole, ki vpliva na izvedbo,
- osnovni podatki, povezani z izobraževalnim programom (kadri, prostori, delodajalci, drugi pogoji),
- odprti kurikul,
- izvedbeni predmetnik po letnikih,
- skupna učna priprava,
- učna priprava za splošno-izobraževalne predmete in strokovne module,
- načrt preverjanja in ocenjevanja znanja.
Priporočene sestavine izvedbenega kurikula so še:
- načrt dela svetovalne službe, drugih strokovnih delavcev, povezan s cilji programa in razvojno strategijo,
- načrt za samoevalvacijo,
- druge vsebine, relevantne za izobraževalni program.
Sestavine izvedbenega kurikula se na šolah lahko pripravijo v različnih oblikah, odvisno od organizacijskega modela, ki ga šola uporablja pri načrtovanju in izvajanju vzgojno-izobraževalnega dela.
Podrobnejše usmeritve za načrtovanje izvedbenega kurikula so na voljo v metodološkem priročniku Kurikul na nacionalni in šolski ravni v poklicnem in strokovnem izobraževanju in publikaciji Priprava izvedbenega kurikula