Šolsko leto 2023/2024
- Inkluzija v poklicnem in strokovnem izobraževanju. Drugo poročilo o rezultatih raziskave.
- Udejanjanje socialnega partnerstva, sintezno poročilo o evalvaciji obstoječega sistema vajeništva
Šolsko leto 2022/23
Šolsko leto 2020/21
- Poročilo o evalvaciji praktičnega usposabljanja z delom (PUD) v šolskem letu 2020/21 in 2021/22
- Individualizacija v programih srednjega poklicnega izobraževanja, Drugo poročilo o rezultatih empirične raziskave na pilotnih šolah v projektu MIND+
- Zaključno evalvacijsko poročilo o poskusnem izvajanju vajeniške oblike izobraževanja
- Priloga 1: Cilji, kriteriji, kazalniki spremljanja
- Priloga 2: Metodologija
- Priloga 3: Delno poročilo: Rezultati intervjujev s šolami
- Priloga 4: Delno poročilo: Rezultati intervjujev z vajenci
- Priloga 5: Delno poročilo: Rezultati anketiranja mentorjev
- Priloga 6: Analiza katalogov praktičnega usposabljanja
- Priloga 7: Razprava o rezultatih evalvacij vajeniške oblike izobraževanja
- Tretje vmesno evalvacijsko poročilo: Načrtovanje, izvajanje in zaključevanje izobraževanja v vajeniški obliki poklicnega izobraževanja
- Priloga 1: Delno evalvacijsko poročilo o anketiranju učiteljev: Usposobljenost za pripravo izvedbenega kurikula ter ustreznost in učinkovitost novih organizacijskih oblik dela«
- Priloga 2: Delno evalvacijsko poročilo: Rezultati anketiranja vajencev, področje: Zaključni izpit – Izdelek oziroma storitev
- Priloga 3: Delno evalvacijsko poročilo: Rezultati anketiranja predstavnikov delodajalcev, področje: Zaključni izpit – izdelek oziroma storitev
- Priloga 4: Delno evalvacijsko poročilo: Intervjuji s predstavniki šol, področje: Zaključni izpit _ Izdelek oziroma storitev
- Priloga 5: Cilji in kriteriji ter kazalniki spremljanja poskusnega izvajanja vajeniške oblike izobraževanja
- Priloga 6: Raziskovalna področja in raziskovalna vprašanja
- Priloga 7: Analiza uspešnosti vajencev
- Poročilo: Druga generacija vajencev o vajeništvu
- Analiza PRI v šolskem letu 2020/21 za Strokovni svet PSI 19. 2. 2021
- Analiza predlogov za PSI v Beli knjigi 2011, za Strokovni svet PSI 19. 3. 2021
Šolsko leto 2019/20
- Evalvacijsko poročilo izvedbe PUD v šolskem letu 2019-2020
- Individualizacija v programih poklicnega strokovnega izobraževanja, Prvo poročilo o rezultatih empirične raziskave na pilotnih šolah v projektu MIND+
- Končno evalvacijsko poročilo o izvedbi programa Dvig poklicnih kompetenc učiteljev v letih 2016-2022
Šolsko leto 2018/19
- Evalvacijsko poročilo o izvedbi 2. javnega razpisa za sodelovanje srednjih poklicnih in strokovnih šol v programu Dvig poklicnih kompetenc učiteljev v letih 2017 do 2019
- Izzivi vrednotenja v vajeništvu – Drugo vmesno evalvacijsko poročilo o poskusnem izvajanju vajeništva
- PRILOGA 1: Poročilo o intervjujih z delodajalcih – področje: Spremljanje in ocenjevanje
- PRILOGA 2: Poročilo o anketiranju predstavnikov šol – področje: PRILOGA 2: Spremljanje in ocenjevanje
- PRILOGA 3: Poročilo o intervjujih z delodajalci – področje: Vmesni preizkusi
- PRILOGA 4: Poročilo o analizi Zapisnikov o vmesnih preizkusih
- PRILOGA 5: Poročilo o anketiranju nadzornikov vmesnih preizkusov
- PRILOGA 6: Poročilo o intervjujih z zbornicama – področje: Vmesni preizkusi
Šolsko leto 2017/18
- Evalvacijsko poročilo o izvedbi 1. javnega razpisa za sodelovanje srednjih poklicnih in strokovnih šol v programu Dvig poklicnih kompetenc učiteljev v letih 2016-2017
- Podjetja pozdravljajo vajeništvo – Prvo evalvacijsko poročilo o poskusnem izvajanju vajeništva
Šolsko leto 2015/16
- Izvajanje pogojno razpisanih izobraževalnih programov poklicnega in strokovnega izobraževanja
- Evalvacija projekta VOS
- Načrtovanje in izvajanje učne individualizacije v programih poklicnega in strokovnega izobraževanja – poročilo o raziskavi
Šolsko leto 2014/15
- Učinkovitost praktičnega izobraževanja pri delodajalcih
- Poročilo o izvedbi programa »Dvig poklicnih kompetenc učiteljev«
- Programme »Improving the vocational competences of teachers« (povzetek v SLO in ENG)
- Uporaba konceptovizidov učenja v poklicnem in strokovnem izobraževanju
- Zagotavljanje kakovosti v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju v Sloveniji s prilogami
Šolsko leto 2013/14
- Spremljanje zaposljivosti diplomantov srednjih poklicnih in strokovnih šol
- Praktično izobraževanje v višješolskih študijskih programih
- Spremljava objav odprtega kurikula na spletnih straneh šol
- Evalvacija izobraževanja in usposabljanja za rokodelske poklice (projekt Rokodelska akademija 2)
Šolsko leto 2012/13
- Evalvacijsko poročilo: Izvedbeni kurikul v programu Predšolska vzgoja
- Evalvacijsko poročilo: Vloga zbornic, delodajalcev in šol pri poteku PUD in PRI
Šolsko leto 2011/12
- Ustreznost kreditnega vrednotenja izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju
- Poročilo o evalvaciji strokovnih delov IP s področja hortikulture
- Smernice za uresničevanje vključevanja ključnih kompetenc v programe srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja
- Poročilo o spremljanju strukture odprtega kurikula
- Z evalvacijo do sprememb
- Kolegialna presoja 2011-2012
Šolsko leto 2010/11
- Izkušnje pilotnega spremljanja zaposljivosti
- Rezultati pilotnega spremljanja zaposljivosti
- Poročilo o spremljanju izobraževalnih programov poklicnega tečaja
- Poročilo o evalvaciji strokovnih delov izobraževalnih programov s področja ekonomije
- Kolegialna presoja 2010-2011
Šolsko leto 2009/10
- Četrto poročilo o poskusnem uvajanju programov Tehnik mehatronike in Tehnik oblikovanja
- Končno poročilo o spremljanju poskusnega uvajanja izobraževalnih programov Tehnik mehatronike in Tehnik oblikovanja
- Individualizacija pedagoškega procesa in izrekanje vzgojnih in alternativnih ukrepov na srednjih strokovnih in poklicnih šolah
- Z učnimi gradivi do kakovostnega znanja
- Poročilo o spremljanju izvajanja postopkov priznavanja neformalnega znanja
- Težave dijakov pri učenju v poklicnem in strokovnem izobraževanju: Opredelitev, prepoznavanje, oblike in mreža pomoči
- Kolegialno presojanje v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju
- Evalvacija izvedbenega kurikula 2010
- Poročilo o spremljanju odprtega kurikula v programih srednjega poklicnega in srednjega strokovnega izobraževanja
Šolsko leto 2008/09
- Tretje vmesno poročilo o poskusnem uvajanju programov Tehnik mehatronike in Tehnik oblikovanja
- Priloga I : Poročilo o spremljanju osebnega izobraževalnega načrta (OIN) v izobraževalnih programih Tehnik mehatronike in Tehnik oblikovanja
- Priloga II : Poročilo o spremljanju praktičnega izobraževanja v izobraževalnih programih Tehnik mehatronike in Tehnik oblikovanja
- Priloga III: Poročilo o spremljanju odprtega kurikula v izobraževalnih programih Tehnik mehatronike in Tehnik oblikovanja
- Priloga IV : Poročilo o evalvaciji strokovnih delov izobraževalnih programov s področja mehatronike
- Priloga V : Učni uspeh dijakov v izobraževalnih programih Tehnik mehatronike in Tehnik oblikovanja
- Poročilo o spremljanju individualnega – osebnega izobraževalnega načrta
- Poročilo o spremljanju praktičnega izobraževanja v izobraževalnih programih Hortikulturni tehnik, Kmetijsko – podjetniški tehnik, Kozmetični tehnik, Tehnik mehatronike, Tehnik oblikovanja in Živilsko prehranski tehnik
- Poročilo o spremljanju odprtega kurikula v izobraževalnih programih Tehnik mehatronike, Tehnik oblikovanja, Zdravstvene nege, Zobotehnik, Farmacevtski tehnik, Kozmetični tehnik in Tehnik laboratorijske biomedicine
- Poročilo o evalvaciji strokovnih delov izobraževalnih programov s področja mehatronike in zdravstvene nege
Šolsko leto 2007/08
- Poročilo o spremljanju Integriranih ključnih kvalifikacij
- Poročilo o spremljanju diferenciacije in individualizacije pedagoškega procesa
- Poročilo o spremljanju mojstrskih izpitov
- Poročilo o spremljanju odprtega kurikula
- Poročilo o spremljanju delovanja programskih učiteljskih zborov
- Poročilo o spremljanju zaključnih izpitov
- Drugo vmesno poročilo o poskusnem uvajanju programov Tehnik mehatronike in Tehnik oblikovanja
- Priloga I: Poročilo o delovanju programskih učiteljskih zborov (PUZ – ov) v programih Tehnik oblikovanja in Tehnik mehatronike
- Priloga II A: Spremljanje področja ocenjevanja
- Priloga II B: Evalvacija ocenjevanja v prenovljenih programih (Analiza dokumentacije – ocenjevanje)
- PRILOGA II C: Uporaba taksonomij za opredeljevanje standardov in kriterijev ter za snovanje preizkusov
- PRILOGA III A: Poročilo o evalvaciji področja individualizacije pedagoškega dela »program Tehnik mehatronike«
- PRILOGA III B: Poročilo o evalvaciji področja individualizacije pedagoškega dela »program Tehnik oblikovanja«
- PRILOGA IV: Spremljanje koncepta integriranih ključnih kvalifikacij
- PRILOGA V: Poročilo o spremljanju izvajanja splošnoizobraževalnih predmetov in interesnih dejavnosti v poskusnih programih SSI Tehnik oblikovanja in Tehnik mehatronike
- PRILOGA VI: Učni uspeh
- PRILOGA VII: Usposabljanje in svetovanje pri uvajanju programov Tehnik mehatronike in Tehnik oblikovanja
Šolsko leto 2006/07
- Poročilo o spremljanju odprtega kurikula
- Poročila o spremljanju poskusnega uvajanja programov Tehnik mehatronike in Tehnik oblikovanja
- Zaključno poročilo o poteku poskusnega izvajanja izobraževalnega programa Avtoserviser
Šolsko leto 2005/06
- Spremljanje II. generacije novih in prenovljenih izobraževalnih programov: Mehatronik operater, Grafični operater, Frizer in Avtokaroserist
- Drugo poročilo o poteku poskusnega izvajanja izobraževalnega programa Avtoserviser (publikacija)
- Drugo poročilo o poteku poskusnega izvajanja izobraževalnega programa Avtoserviser (naslovnica)
- Drugo poročilo o poteku poskusnega izvajanja izobraževalnega programa Avtoserviser
- Priloga A: Učni uspeh dijakov v šolskem letu 2005/06
- Priloga B: Poročilo o spremljanju področja preverjanja in ocenjevanja v izobraževalnem programu avtoserviser
- Priloga C: analiza preizkusov znanja v programu avtoserviser
- Priloga Č: Poročilo o spremljanju praktičnega izobraževanja – analiza in interpretacija vprašalnika za dijake
- Priloga D: Poročilo o spremljanju praktičnega izobraževanja – analiza in interpretacija vprašalnika za mentorje
- Priloga E: Poročilo o spremljanju praktičnega izobraževanja – analiza in interpretacija intervjujev z učitelji praktičnega izobraževanja
- Priloga F: Poročilo o spremljanju praktičnega izobraževanja – analiza in interpretacija intervjujev z organizatorji praktičnega izobraževanja v delovnem procesu
- Priloga G: Razmerje med številom vpisanih dijakov in vajencev v izobraževalnem programu Avtoserviser
- Priloga H: Poročilo o analizi integriranih ključnih kvalifikacij v izpitnih katalogih, katalogih znanj in izvedbenih kurikulumih
- Priloga I: Poročilo o spremljanju uvajanja ključnih kvalifikacij v poskusni program SPI avtoserviser v šolskem letu 2005/06
Šolsko leto 2004/05
- Spremljanje novih in prenovljenih izobraževalnih programov Steklar, Oblikovalec stekla, Mlekar in Pomožni administrator (Vmesno poročilo)
- Načrt spremljanja novih in prenovljenih izobraževalnih programov srednjega poklicnega izobraževanja programov Steklar, Oblikovalec stekla, Pomožni administrator, Mlekar
- Poročilo o poteku poskusnega izvajanja izobraževalnega programa Avtoserviser
- Priloga A: Opomnik I za šolske projektne time pri pripravi in uvajanju programa Avtoserviser
- Priloga B: Predlog opisa izvedbenega kurikula s strukturnimi elementi
- Priloga C: Smernice za oblikovanje izvedbenega kurikula za srednje poklicne šole
- Priloga Č: Poročilo o intervjujih z ravnatelji
- Priloga D: Poročilo o sprejemanju in razumevanju elementov prenove pri učiteljih
- Priloga E: Racionalna evalvacija izvedbenih kurikulov in nacrtovanja projektnih dni v projektu »Uvajanje in spremljanje novega izobraževalnega programa Avtoserviser« in nekaj predlogov za izboljšavo
- Priloga F: Pravilnik o ocenjevanju znanja v novih programih srednjega poklicnega izobraževanja
- Priloga G: Projekt opremljanja šolskih delavnic pilotnih šol za izvajanje novega izobraževalnega programa Avtoserviser
- Priloga H: Porocilo o spremljavi ucnih gradiv
- Priloga I: Osnovna statistika spremljave
- Priloga J: Opis koncepta usposabljanj s porocilom o izvedenih usposabljanjih 2004 – 2005
- Priloga K: Skupno porocilo o spremljanju uvajanja kljucnih kvalifikacij v programu Avtoserviser (za šolsko leto 2004/2005)
- Priloga L: Navodila za preverjanje in ocenjevanje znanja v programu Avtoserviser
- Priloga M: Koncept za projektno delo in projektne tedne
- Priloga N: Model Individualiziran učni načrt