Ugotavljanje predznanja, povezovanje, sodelovanje - Srednja gozdarska in lesarska šola – podnapisi v slovenskem jeziku

Individualizacija v izobraževalnem procesu

Trije dijaki - gozdarji, pri podiranju drevesa
Objavljeno
2020
Avtor(ji)
Center RS za poklicno izobraževanje: Ivana Belasić, Valter Urh, Jelka Čop, Mihaela Žveglič, Danuša Škapin, Katja Kavnik, Igor Leban; Srednja gozdarska in lesarska šola Postojna: Peter Bole, Cvetka Kernel, Marjeta Urbas-Hribernik, Marjan Vadnu, Tomaž Ščuka, Martin Dužnik, Leon Kernel, Petra Prelc
Področje
poklicno in strokovno izobraževanje
Uporaba
strokovna javnost
Ključne besede
individualizacija, srednje poklicno izobraževanje, ugotavljanje predznanja, povezovanje, sodelovanje
Opis:

V videoposnetku je predstavljen primer dela šolskega razvojnega tima na področju individualizacije v poklicnem izobraževanju v programu Gozdar na Srednji gozdarski in lesarski šoli v Postojni. Poudarek je na individualizaciji, ugotavljanju predznanja, povezovanju in sodelovanju.

Poglej gradivo

Dostopnost spletišča   Ctrl + U

  • Navigacija
    s tipkovnico

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktni obrazec
  • Ctrl+Alt+N Prikaže prijavni obrazec za novice
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje