Učna tema in učna situacija

od načrtovanja do ocenjevanja

Izdano
september 2010
Avtor(ji)
Vladimir Milekšič
Področje
poklicno in strokovno izobraževanje
Uporaba
za učitelje v poklicnem in strokovnem izobraževanju
Ključne besede
načrtovanje učne teme, načrtovanje učne situacije, oblikovanje preizkusa, določanje minimalnih standardov, ocenjevanje

Opis: Gradivo Učna tema in učna situacija – od načrtovanja do ocenjevanja je nastalo iz potrebe učiteljev v novih programih poklicnega in strokovnega izobraževanja po pedagoškem znanju, s katerim bodo lahko načrtovali in izvajali pouk tako, da bodo podprli razvoj kompetenc pri dijakih. Ocenjevanje je tesno povezano s procesom načrtovanja, saj je treba oceniti, v kakšni meri so dijaki dosegli cilje, ki smo jih predhodno v učni pripravi načrtovali. V gradivu je predstavljen celotni krog, in sicer od načrtovanja ciljev na različnih taksonomskih ravneh, prek oblikovanja nalog za preverjanje in ocenjevanje načrtovanih ciljev do oblikovanja preizkusa znanja s točkovnikom za ocene. K sodelovanju smo pritegnili nekaj učiteljev, ki so opisano metodologijo uporabili pri načrtovanju učnega procesa od ciljev do preizkusa znanja, načrtovano preizkusili v razredu in o svoji izkušnji zapisali komentar oz. refleksijo. Naslonili smo se na kriterijsko ocenjevanje, kjer so kriteriji za posamezno oceno v naprej določeni, ne glede na dosežek skupine, ki ji pripada posameznik, saj dosežka skupine ob določanju kriterijev še ne poznamo.

Dostopnost spletišča   Ctrl + U

  • Navigacija
    s tipkovnico

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktni obrazec
  • Ctrl+Alt+N Prikaže prijavni obrazec za novice
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje