Težave dijakov pri učenju v poklicnem in strokovnem izobraževanju

opredelitev, prepoznavanje, oblike in mreža pomoči

Izdano
2010
Avtor(ji)
Marija Kavkler, Lidija Magajna, Mojca Lipec Stopar, Ksenija Bregar Golobič, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Lia Janželj
Področje
poklicno in strokovno izobraževanje
Uporaba
strokovna javnost
Ključne besede
učne težave, socialna vključenost, pomoč dijakom, izobraževalna neuspešnost

Opis: Na Centru RS za poklicno izobraževanje smo v sodelovanju z zunanjimi strokovnjaki izvedli raziskavo, v kateri smo osvetlili dejavnike težav pri učenju v programih poklicnega in strokovnega izobraževanja; ugotovili, kako posamezne skupine strokovnih delavcev opredeljujejo, prepoznavajo in odkrivajo dijake s težavami pri učenju in kako se medsebojno razlikujejo v pojmovanjih učnih težav; ugotovili, kako učinkovitost pomoči ocenjujejo dijaki s težavami pri učenju in njihovi starši; analizirali nekatere dejavnike tveganja za razvoj težav pri učenju v poklicnih in strokovnih šolah, ovire in varovalne dejavnike ter na koncu izdelali predloge za izboljšanje učinkovitosti obstoječih načinov pomoči in pripravili sugestije za potrebne spremembe prakse.

Dostopnost spletišča   Ctrl + U

  • Navigacija
    s tipkovnico

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktni obrazec
  • Ctrl+Alt+N Prikaže prijavni obrazec za novice
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje