Težave dijakov pri učenju v poklicnem in strokovnem izobraževanju
opredelitev, prepoznavanje, oblike in mreža pomoči
- Objavljeno
- 2010
- Avtor(ji)
- Marija Kavkler, Lidija Magajna, Mojca Lipec Stopar, Ksenija Bregar Golobič, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Lia Janželj
- Področje
- poklicno in strokovno izobraževanje
- Uporaba
- strokovna javnost
- Ključne besede
- učne težave, socialna vključenost, pomoč dijakom, izobraževalna neuspešnost
Opis: Na Centru RS za poklicno izobraževanje smo v sodelovanju z zunanjimi strokovnjaki izvedli raziskavo, v kateri smo osvetlili dejavnike težav pri učenju v programih poklicnega in strokovnega izobraževanja; ugotovili, kako posamezne skupine strokovnih delavcev opredeljujejo, prepoznavajo in odkrivajo dijake s težavami pri učenju in kako se medsebojno razlikujejo v pojmovanjih učnih težav; ugotovili, kako učinkovitost pomoči ocenjujejo dijaki s težavami pri učenju in njihovi starši; analizirali nekatere dejavnike tveganja za razvoj težav pri učenju v poklicnih in strokovnih šolah, ovire in varovalne dejavnike ter na koncu izdelali predloge za izboljšanje učinkovitosti obstoječih načinov pomoči in pripravili sugestije za potrebne spremembe prakse.