Poročilo o spremljanju odprtega kurikula v programih Tehnik mehatronike, Tehnik oblikovanja, Zdravstvena nega, Zobotehnik, Farmacevtski tehnik, Kozmetični tehnik in Tehnik laboratorijske biomedicine

Izdano
2010
Avtor(ji)
Špela Lenič, Teja Žagar, Mateja Hergan, Jasna Mažgon
Področje
poklicno in strokovno izobraževanje
Uporaba
za učitelje in druge strokovne delavce v poklicnem in strokovnem izobraževanju
Ključne besede
odprti kurikul

Opis: Osnovni namen evalvacije je posnetek stanja o uresničevanju ciljev odprtega kurikula v novih in prenovljenih izobraževalnih programih srednjega strokovnega izobraževanja. Osnovna področja spremljanja so: 1. postopek oblikovanja odprtega kurikula, 2. seznanjenost z odprtim kurikulom in njegova javna dostopnost, 3. prednosti in slabosti odprtega kurikula, 4. znanja oz. spretnosti dijakov, 5. izobraževanje delodajalcev, 6. struktura odprtega kurikula in katalogi znanj za odprti kurikul.

Dostopnost spletišča   Ctrl + U

  • Navigacija
    s tipkovnico

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktni obrazec
  • Ctrl+Alt+N Prikaže prijavni obrazec za novice
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje