Poročilo o spremljanju odprtega kurikula v programih Tehnik mehatronike, Tehnik oblikovanja, Zdravstvena nega, Zobotehnik, Farmacevtski tehnik, Kozmetični tehnik in Tehnik laboratorijske biomedicine
- Objavljeno
- 2010
- Avtor(ji)
- Špela Lenič, Teja Žagar, Mateja Hergan, Jasna Mažgon
- Področje
- poklicno in strokovno izobraževanje
- Uporaba
- za učitelje in druge strokovne delavce v poklicnem in strokovnem izobraževanju
- Ključne besede
- odprti kurikul
Osnovni namen evalvacije je posnetek stanja o uresničevanju ciljev odprtega kurikula v novih in prenovljenih izobraževalnih programih srednjega strokovnega izobraževanja. Osnovna področja spremljanja so: 1. postopek oblikovanja odprtega kurikula, 2. seznanjenost z odprtim kurikulom in njegova javna dostopnost, 3. prednosti in slabosti odprtega kurikula, 4. znanja oz. spretnosti dijakov, 5. izobraževanje delodajalcev, 6. struktura odprtega kurikula in katalogi znanj za odprti kurikul.