Individualizacija v programih poklicnega strokovnega izobraževanja

Prvo poročilo o rezultatih empirične raziskave na pilotnih šolah v projektu MIND+

Individualizacija v programih poklicnega strokovnega izobraževanja
Izdano
marec 2020
Avtor(ji)
Jasna Mažgon, Klara Skubic Ermenc, Damjan Štefanc, Jelka Čop
Področje
poklicno in strokovno izobraževanje
Ključne besede
individualizacija, diferenciacija, srednje poklicno izobraževanje, individualni načrt izobraževanja

Opis: V publikaciji predstavljamo nekaj konceptualnih izhodišč individualizacije v poklicnem izobraževanju (v nadaljevanju SPI), potek empirične raziskave, mnenja dijakov o značilnostih pouka in udejanjanju načela učne individualizacije v programih SPI, mnenja vodstvenih delavcev o načrtovanju in izvajanju učne individualizacije v programih SPI, povzetke opazovanja pouka in mnenja učiteljev o značilnostih pouka ter pojavnost notranje učne diferenciacije in individualizacije pri pouku ter zaključke raziskave.

Dostopnost spletišča   Ctrl + U

  • Navigacija
    s tipkovnico

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktni obrazec
  • Ctrl+Alt+N Prikaže prijavni obrazec za novice
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje