Individualizacija v programih poklicnega strokovnega izobraževanja

Prvo poročilo o rezultatih empirične raziskave na pilotnih šolah v projektu MIND+

Izdano
marec 2020
Avtor(ji)
Jasna Mažgon, Klara Skubic Ermenc, Damjan Štefanc, Jelka Čop
Področje
poklicno in strokovno izobraževanje
Ključne besede
individualizacija, diferenciacija, srednje poklicno izobraževanje, individualni načrt izobraževanja

Opis: V publikaciji predstavljamo nekaj konceptualnih izhodišč individualizacije v poklicnem izobraževanju (v nadaljevanju SPI), potek empirične raziskave, mnenja dijakov o značilnostih pouka in udejanjanju načela učne individualizacije v programih SPI, mnenja vodstvenih delavcev o načrtovanju in izvajanju učne individualizacije v programih SPI, povzetke opazovanja pouka in mnenja učiteljev o značilnostih pouka ter pojavnost notranje učne diferenciacije in individualizacije pri pouku ter zaključke raziskave.

Dostopnost spletišča   Ctrl + U

  • Navigacija
    s tipkovnico

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktni obrazec
  • Ctrl+Alt+N Prikaže prijavni obrazec za novice
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje