Strategije učenja v programih poklicnega in strokovnega izobraževanja
- Objavljeno
- 2012
- Avtor(ji)
- Jasna Vesel, Darja Žnidaršič, Simona Demšar, Janja Jakša, Nataša Spindler, Lucija Matič, Špela Flerin, Patricija Valentina Kobilšek
- Področje
- splošno, poklicno in strokovno izobraževanje
- Uporaba
- za učitelje in širšo strokovno javnost v poklicnem in strokovnem izobraževanju
- Ključne besede
- IKK, integrirana ključna kompetenca, učenje učenja, učne strategije
V kratkemu uvodnemu delu publikacije avtorica prispevka Jasna Vesel razloži pojem ključne kompetence učenje učenja, koncept samoregulacijskega učenja in vrste učnih strategij. Za teoretičnim uvodom zgoščeno predstavimo praktične primere nekaterih učiteljev splošnoizobraževalnih predmetov in strokovnih modulov iz Srednje zdravstvene šole Ljubljana – izobraževalni program ZDRA VSTVENA NEGA SSI. Učiteljice so za določeno učno enoto izdelale učno pripravo – scenarije poučevanja. Pri poučevanju določenega učnega sklopa so načrtovale in v poučevanje vključile različne učne strategije. Na koncu so učiteljice svoje izkušnje zapisale.