Strategije učenja v programih poklicnega in strokovnega izobraževanja

Izdano
2012
Avtor(ji)
Jasna Vesel, Darja Žnidaršič, Simona Demšar, Janja Jakša, Nataša Spindler, Lucija Matič, Špela Flerin, Patricija Valentina Kobilšek
Področje
splošno, poklicno in strokovno izobraževanje
Uporaba
za učitelje in širšo strokovno javnost v poklicnem in strokovnem izobraževanju
Ključne besede
IKK, integrirana ključna kompetenca, učenje učenja, učne strategije

Opis: V kratkemu uvodnemu delu publikacije avtorica prispevka Jasna Vesel razloži pojem ključne kompetence učenje učenja, koncept samoregulacijskega učenja in vrste učnih strategij. Za teoretičnim uvodom zgoščeno predstavimo praktične primere nekaterih učiteljev splošnoizobraževalnih predmetov in strokovnih modulov iz Srednje zdravstvene šole Ljubljana – izobraževalni program ZDRA VSTVENA NEGA SSI. Učiteljice so za določeno učno enoto izdelale učno pripravo – scenarije poučevanja. Pri poučevanju določenega učnega sklopa so načrtovale in v poučevanje vključile različne učne strategije. Na koncu so učiteljice svoje izkušnje zapisale.

Dostopnost spletišča   Ctrl + U

  • Navigacija
    s tipkovnico

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktni obrazec
  • Ctrl+Alt+N Prikaže prijavni obrazec za novice
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje