Ali poklicne in strokovne šole potrebujejo vzgojni koncept?
- Objavljeno
- 2009
- Avtor(ji)
- Robi Kroflič, Jasna Mažgon, Tina Klarič, Katja Jeznik, Petra Štirn Janota, Darja Štirn Koren, Klara Skubic Ermenc, Vida Vončina, Špela Lenič, Danijela Makovec, Vesna Rutar, Mojca Peček Čuk
- Področje
- poklicno in strokovno izobraževanje
- Uporaba
- za strokovnjake na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja
- Ključne besede
- šolska pravila, vzgojni ukrepi, pravilnik o šolskem redu
Opis: Pričujoča publikacija je rezultat raziskovalnega projekta z naslovom Uresničevanje pravilnika o šolskem redu ter vzgojni koncept v poklicnem in strokovnem izobraževanju, ki je nastal v okviru Centra RS za poklicno izobraževanje. Ker se na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja doslej še nihče ni sistematično ukvarjal z vzgojnim konceptom in disciplinsko problematiko, čeprav je slednja morda še najbolj pereča prav v teh šolah, in ker Center RS za poklicno izobraževanje poklicnim in strokovnim šolam ni posredoval sistematičnih smernic za to področje pedagoškega dela, je bila v okviru Centra RS za poklicno izobraževanje zasnovana pričujoča raziskava, katere osnovni namen je pokazati pomen načrtovanja vzgojne dimenzije in pomen enotnosti delovanja vzgojnih dejavnikov tudi na tem nivoju šolanja.