Ali poklicne in strokovne šole potrebujejo vzgojni koncept?

Izdano
2009
Avtor(ji)
Robi Kroflič, Jasna Mažgon, Tina Klarič, Katja Jeznik, Petra Štirn Janota, Darja Štirn Koren, Klara Skubic Ermenc, Vida Vončina, Špela Lenič, Danijela Makovec, Vesna Rutar, Mojca Peček Čuk
Področje
poklicno in strokovno izobraževanje
Uporaba
za strokovnjake na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja
Ključne besede
šolska pravila, vzgojni ukrepi, pravilnik o šolskem redu

Opis: Pričujoča publikacija je rezultat raziskovalnega projekta z naslovom Uresničevanje pravilnika o šolskem redu ter vzgojni koncept v poklicnem in strokovnem izobraževanju, ki je nastal v okviru Centra RS za poklicno izobraževanje. Ker se na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja doslej še nihče ni sistematično ukvarjal z vzgojnim konceptom in disciplinsko problematiko, čeprav je slednja morda še najbolj pereča prav v teh šolah, in ker Center RS za poklicno izobraževanje poklicnim in strokovnim šolam ni posredoval sistematičnih smernic za to področje pedagoškega dela, je bila v okviru Centra RS za poklicno izobraževanje zasnovana pričujoča raziskava, katere osnovni namen je pokazati pomen načrtovanja vzgojne dimenzije in pomen enotnosti delovanja vzgojnih dejavnikov tudi na tem nivoju šolanja.

Dostopnost spletišča   Ctrl + U

  • Navigacija
    s tipkovnico

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktni obrazec
  • Ctrl+Alt+N Prikaže prijavni obrazec za novice
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje