Priznanja za najboljše mape učnih dosežkov 2016
8. junija 2016 smo na Centru RS za poklicno izobraževanje podelili priznanja dijakom, ki so svoje mape učnih dosežkov poslali na razpis za najboljšo mapo učnih dosežkov. Podelitve so se udeležili dijaki, njihovi mentorji in starši. Zbrane sta pozdravila direktor CPI g. Elido Bandelj in g. Aleš Dremel, direktor Centra za poslovno usposabljanje, ki je bil eden od sponzorjev podelitve. O ključnih poudarkih mape učnih dosežkov je spregovorila ga. Jelka Čop, vodja aktivnosti za pripravo mape učnih dosežkov na CPI. Za prijetno glasbeno spremljavo na kitari pa je poskrbela dijakinja Koservatorija za glasbo in balet v Ljubljani Maja Kralj pod mentorstvom prof. Antona Černuglja.
Najprej smo podelili posebne zahvale mentorjem dijakov: Darji Mavrin in Joži Peternelj z Biotehniškega centra Naklo, Sonji Miklaužič s Srednje frizerske šole v Ljubljani ter Veroniki Cvetko in Petri Pižmoht s Šole za hortikulturo in vizualne umetnosti v Celju. Mentorji so z nami delili svoje izkušnje z mapo učnih dosežkov ter vsi po vrsti izpostavili dodano vrednost priprave tega dokumenta.
Sledil je vrhunec dogodka – podelitev pohval in priznanj dijakom. Vse mape, ki so prispele na natečaj, so bile zelo dobre, zato smo vsem sodelujočim dijakom podelili pohvale ter jim pripravili povratno informacijo o njihovih mapah. Izbrali in posebej nagradili pa smo seveda tudi najboljše.
Priznanje in nagrado za posebne dosežke sta prejela dva dijaka:
Anja Krajnc Osenar, BC Naklo
Aljaž Kos, Srednja frizerska šola Ljubljana
Priznanja in nagrade za tri najboljše mape učnih dosežkov pa so prejeli:
3. mesto: Anja Fajfar, Šola za horikulturo in vizualne umetnosti Celje
Iz utemeljitve:
»V mapi Anje Fajfar je predstavljen bogat in raznolik nabor aktivnosti, ki služijo kot argument navedenim kompetencam. Velika dodana vrednost te mape je refleksija, ki spremlja skoraj vse predstavljene dosežke in zaokroža mapo na tak način, da dobi bralec celostno informacijo, tako vizualno kot tudi vsebinsko. V besedilnem delu je največkrat tudi razložen razvoj posamezne kompetence, razdelani pa so tudi konkretni elementi, ki jih s fotografije ni moč razbrati.
Mapa je izjemen oblikovni dosežek, deluje vedro, polna je igrivih elementov, ki vsako stran naredijo unikatno, hkrati pa drži oblikovno enotno strukturo vse do konca. Zelo posrečeno je, da se mapa zaključi z razmislekom o osebnih ciljih.«
2. mesto: Anja Ovčak, Srednja frizerska šola Ljubljana
Iz utemeljitve:
»Mapa Anje Ovčak na bralca zagotovo naredi čisto poseben vtis tako z oblikovnega kot z vsebinskega vidika. V njej so prikazane raznolike kompetence, ki so tudi zelo dobro vsebinsko povzete. Slike oziroma sklopi slik so komentirani, da lahko bralec lahko dobi celostno informacijo o predstavljenem izdelku. Še zlasti pohvalni so povzetki (Suma sumarum), ki kažejo na razmislek tako o pridobljenih znanjih kot tudi osebnem napredku. Zelo pohvalen je tudi prikaz procesa nastanka izdelkov, ki kaže izdelek od zasnove, prek realizacije, do končne uporabe ter odziva iz medijev.
Mapa s svojo privlačno in dodelano obliko že sama po sebi dokazuje, da gre za izredno kreativno, pa tudi natančno osebo, ki se svojih projektov loti z veliko odgovornostjo.«
1. mesto: Katja Matko, Šola za hortikulturo in vizualne umetnosti Celje
Iz utemeljitve:
»Mapa Katje Matko je izjemna zaradi dobre utemeljitve kompetenc, zlasti z vidike osebne refleksije ter z vidika prikaza razvoja kompetenc. Mapa na nek način kompetence prikaže tako procesno (napredek na nekem področju) kot tudi z vidika končnega izdelka (fotografije izdelkov). Korak naprej naredi tudi pri utemeljitvi računalniške kompetence, saj poda samooceno obvladovanja posameznih programov (na podoben način so grafično prikazane tudi osebnostne lastnosti).
Mapa je oblikovno domiselna in posrečena, mestoma preseneti (fotografija mentorice poleg spremnega pisma, prikaz sedmerih inteligenc s pomočjo fotografij, ki ponazarjajo omenjeno kompetenco).
Poudariti je treba, da je bila to edina od prispelih map na natečaju 2016, ki je kompetence izrecno poimenovala, slikovno podkrepila in jih tudi vsebinsko utemeljila.«
Nagrade za udeležence natečaja so prispevali:
Nacionalni center Europass, Center za poslovno usposabljanje, Krka in Refernet Slovenija.