Ciklus strokovnih razprav o izzivih vzgoje in izobraževanja v prihodnosti
V podporo procesu posodabljanja izobraževalnih programov s prenovo učnih načrtov na ravni osnovnošolskega in gimnazijskega izobraževanja, izhodišč za prenovo katalogov znanj splošnoizobraževalnih predmetov srednjega strokovnega, srednjega poklicnega in nižjega poklicnega izobraževanja ter izhodišč za prenovo kurikula za vrtce, so na Uradu za razvoj in kakovost izobraževanja Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport zagnali cikel 6 tematskih razprav o izzivih izobraževanja v prihodnosti.
V razpravah, ki so se osredotočile na identificirane izzive na ravni kurikula, so sodelovali predstavniki strokovne javnosti.
Razpravljavci so kurikul razumeli v širšem pomenu, zato so se razprave poleg vsebin učnih načrtov nanašale tudi na pripadajoče programske dokumente (koncepti dela, smernice…), kot tudi na organizacijske vidike izobraževalnih programov.
Izhodišče za izvedbo omenjenega cikla strokovnih razprav je bil delovni dokument »Pogled na izzive slovenske vzgoje in izobraževanja«, znotraj katerega so izluščili 10 krovnih izzivov izobraževanja za prihodnost.
Več preberite tukaj.