Individualizacija v programih srednjega poklicnega izobraževanja

Drugo poročilo o rezultatih empirične raziskave na pilotnih šolah v projektu MIND+

Objavljeno
november 2021
Avtor(ji)
Jasna Mažgon, Klara Skubic Ermenc, Damijan Štefanc
Področje
poklicno in strokovno izobraževanje
Ključne besede
individualizacija, diferenciacija, srednje poklicno izobraževanje

Opis: V publikaciji predstavljamo rezultate empirične raziskave po dveh letih preizkušanja modela individualizacije na petih šolah v primerjavi s posnetim začetnim stanjem. Prikazane so ključne ugotovitve, podprte s primeri praks, in razmišljanja o pogojih, ki bi jih bilo treba izpolniti, da bi individualizacija v poklicnem izobraževanju lahko polno zaživela.

Dostopnost spletišča   Ctrl + U

  • Navigacija
    s tipkovnico

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktni obrazec
  • Ctrl+Alt+N Prikaže prijavni obrazec za novice
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje