Izkušnje iz prakse
Svojo vlogo pri načrtovanju in izvajanju individualizacije vidim predvsem v prepoznavanju posebnosti posameznega dijaka in kako te posebnosti vplivajo na njihovo šolsko delo. Na osnovi poznavanja teh posebnosti, njihovih načrtov in ciljev ter motivacije lažje oblikujemo dijakov individualizirani načrt dela. Dijakom sem vedno na voljo za pogovor, kjer razrešujemo njihove stiske, preverjamo njihovo odgovornost za uspeh in neuspeh ter kako njihovo vedenje vpliva na njihov uspeh, na sošolce in učitelje.
Polona Kramar, svetovalna delavka, ŠC NM
Individualno spremljanje dijakov se je pokazalo kot zelo pozitivno, saj dijaki lažje izražajo svoje interese. Pri evalvaciji se prilagajamo dijakom; eni zelo izražajo željo po pogovoru, dodatnih dejavnostih, drugi malo manj. Eni potrebujejo več spodbude za dodatno dejavnost, drugi sami izražajo željo po dodatnih dejavnostih.
Razvojni tim BIC Ljubljana
Na začetku 3. letnika bomo z dijaki začeli dopolnjevati INI-je za dokončanje izobraževanja. Naša želja je predvsem najti še druga področja, kjer so dijaki dobri, in jih usmeriti k delu na teh področjih tudi po zaključku izobraževanja, saj bi tako dosegli resničen cilj individualizacije.
Razvojni tim Srednje gozdarske in lesarske šole Postojna (4/1)