Letošnje leto je za CPI posebno leto, saj bo 25. maja 2025 preteklo 30 let, odkar zavod skrbi za slovensko poklicno izobraževanje. Nekateri zaposleni pišejo zgodovino razvoja že vse od začetka delovanja.
Osnovna naloga CPI je razvoj in posodobitev izobraževalnih programov nižjega, srednjega poklicnega in srednjega strokovnega izobraževanja, analiza delovnih procesov in profila poklicev, povezava šol z delodajalci v procesu usposabljanja, certifikatni sistem in vodenje evidenc programov poklicnega izobraževanja in usposabljanja. Na CPI se srečujejo, povezujejo in usklajujejo interesi države in socialnih partnerjev, z namenom krepiti sistem slovenskega poklicnega in strokovnega izobraževanja ter omogočili vsakemu udeležencu tega izobraževanja sodoben profesionalni, osebni in socialni razvoj.
Sicer pa je bil februar na CPI, tako kot v šolah, počitniški. Pripravljamo se na Kulturni bazar, ki bo 20. marca ponovno potekal v Cankarjevem domu. Strokovni program bo zelo pester, nanj pa se lahko prijavite preko spletnega obrazca vse do 13. 3. 2025.
V nadaljevanju vam predstavljamo še nova strokovna gradiva in vam želimo prijetno branje!
Vaš CPI
|
Kako se podati na pot do trajnostne šole?
V Vodniku na poti do trajnostne šole – zakaj, kaj in kako? lahko poiščete samoevalvacijski vprašalnik, ki vam bo ponudil celovit vpogled v trenutno stanje na vaši šoli. Preverite lahko, kje na poti ste trenutno in kakšne imate možnosti, da bi se v čim krajšem času približali cilju. V pomoč na vaši poti do trajnostne …
|
Ključni izzivi pri vlaganju v usposabljanje učiteljev in mentorjev v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju
Na Centru RS za poklicno izobraževanje smo objavili Poročilo o kakovosti srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja – Kazalnik 2, za šolski leti 2021/2022 in 2022/2023. Poročilo se osredotoča na kazalnik 2, ki meri vlaganje v usposabljanje učiteljev in mentorjev. Glavne ugotovitve: • Pomanjkanje podatkov: Kljub prizadevanjem ni bilo mogoče pridobiti osnovnih podatkov o deležu usposobljenih …
|