Natečaj za najbolj izvirno mapo učnih dosežkov in najboljšo promocijo mape
Mapa učnih dosežkov dijaka je novost, ki jo je prinesel zadnji Pravilnik o ocenjevanju znanja v poklicnem in srednjem strokovnem izobraževanju (UL RS 78/2007, 11. člen). Pravilnik zahteva, da vsak dijak, ob vpisu v poklicno ali strokovno izobraževanje prične voditi svojo mapo učnih dosežkov v kateri zbira svoja dokazila v zvezi s priznavanjem znanja, pridobljenega s formalnim ali neformalnim izobraževanjem oziroma z delovnimi izkušnjami ter druge dokumente v zvezi s formalnim in neformalnim izobraževanjem..
Na Centru RS za poklicno izobraževanje želimo šolam pomagati pri uvajanju te novosti v prakso, zato smo v lanskem letu pripravili vzorčno mapo v obliki učnih listov primernih za direktno uporabo v razredu. Koncept mape smo razširili z delovnimi listi, ki spodbujajo učenje učenja, njegovo načrtovanje in spremljanje ter z razvojem ključnih kompetenc vseživljenjskega učenja vse z namenom, da bi bila ob koncu šolanja mapa dijaka čim bolj polna kar najboljših izdelkov.
Ker opažamo, da zamisel zelo različno in predvsem prepočasi prehaja v izvedbo želimo ta proces pospešiti. Zamislili smo si dva razpisa za dijake za izbor najbolj izvirne mape učnih dosežkov in izbor najboljše promocije mape, v katerem bi dijaki dijake poskusili prepričati o koristnosti uporabe mape.
Natečaj je tudi eden od dogodkov v Evropskem letu ustvarjalnosti in inovativnosti. Rezultati bodo objavljeni tudi na spletnih straneh Ministrstva za šolstvo in šport, ki bodo oblikovane v ta namen.