Programi poklicnega in strokovnega izobraževanja na trgu dela

Naslovnica gradiva Programi poklicnega in strokovnega izobraževanja na trgu dela
Objavljeno
oktober 2013
Avtor(ji)
Darija Štarkl, Franci Pavlišič, Mojca Cek, Urban Vehovar, Anton Kramberger
Področje
elektrotehnika in računalništvo, ekonomska, trgovska in upravno-administrativna dejavnost, frizerske storitve, geomehanika in rudarstvo, gostinstvo in turizem, gospodinjske storitve, gradbeništvo in geodezija, lesarstvo in tapetništvo, kemija, kmetijstvo, mehatronika, oblikovanje in fotografija, predšolska vzgoja, promet in zveze, steklarstvo in optika, strojništvo in metalurgija, tekstil in usnje, tiskarstvo in mediji, varovanje okolja, veterina, zdravstvo, farmacija in kozmetika, živilstvo, izobraževanje dijakov s posebnimi potrebami, karierno svetovanje, poklicno in strokovno izobraževanje, splošno
Uporaba
za širšo strokovno javnost
Ključne besede
trg dela, nacionalne pokicne kvalifikacije, NPK, potrebe trga dela, povpraševanje delodajalcev, izobraževalni programi
Opis:

Pripravljavci in izvajalci izobraževalnih programov bodo v publikaciji imeli veliko možnosti, da se podrobno informirajo o tem, koliko in kje trg dela prepoznava in pričakuje uporabo rezultatov njihovega profesionalnega dela. V vsakem od 16 poglavij so namreč predstavljeni podatki o obsegu povpraševanja po diplomantih posameznega strokovno-izobraževalnega področja v obdobju zadnjih 4 let; temu sledi še podrobnejši pregled izobrazbenih nazivov istega strokovnega področja po dveh zaposlitvenih atributih, kakor se pojavljata v tekočem povpraševanju, in sicer po dejavnosti delodajalca in po vsebini dela/poklica. S pomočjo celovitih in nazorno urejenih podatkovnih prikazov lahko strokovni bralci pridejo do koristnih informacij za načrtovanje in posodabljanje izobraževalnih programov zlasti glede relevantnosti izobraževalnih programov za trg dela, poklicno specifi čnih in poklicno nespecifi čnih, tj. poklicno prenosljivih kompetenc, in glede potreb po interdisciplinarnih znanjih in veščinah ter odprtega kurikuluma, ki ga izvajalci izobraževalnih programov načrtujejo samostojno.

Dostopnost spletišča   Ctrl + U

  • Navigacija
    s tipkovnico

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktni obrazec
  • Ctrl+Alt+N Prikaže prijavni obrazec za novice
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje