Metodologija spremljanja in preprečevanja zgodnjega opuščanja izobraževanja in usposabljanja

Izdano
januar 2019
Avtor(ji)
Simona Knavs, Barbara Bauman, Amela Sambolić Beganović, Tanja Bezić, Tomaž Kranjc, Tamara Malešević
Področje
Zgodnje opuščanje izobraževanja in usposabljanja, Ranljive skupine
Uporaba
Strokovna javnost na področju srednješolskega izobraževanja, odločevalci, vodstvo šole, razrednik, svetovalni delavec, raziskovalci
Ključne besede
Zgodnje opuščanje izobraževanja in usposabljanja, ZOIU, šolski osip, CEUVIZ, metodologija, spremljanje, preprečevanje, ranljive skupine

Opis: Čeprav ima Slovenija enega najnižjih deležev zgodnjega opuščanja izobraževanja in usposabljanja (ZOIU) v Evropi, je pomembno vedeti, da podatek sloni na vzorčnem spremljanju, hkrati pa izključuje tiste mlade med 18. in 24. letom starosti, ki se neformalno izobražujejo. Ob vzpostavitvi CEUVIZ (Centralne evidence udeležencev vzgoje in izobraževanja) leta 2011 imamo možnost spremljati pojav ZOIU na ravni populacije. V publikaciji smo predstavili predlog metodologije spremljanja in razvoja na ravni sistema in institucij. Dopolnjujejo jo viri, ki jih šole lahko uporabijo tako v fazi preprečevanja kot v fazi konkretne pomoči. Publikacijo je pripravila medinstitucionalna delovna skupina sodelavcev Centra RS za poklicno izobraževanje in Zavoda RS za šolstvo.

Dostopnost spletišča   Ctrl + U

  • Navigacija
    s tipkovnico

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktni obrazec
  • Ctrl+Alt+N Prikaže prijavni obrazec za novice
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje